piątek, 2 maja 2014

Bądź twórcą


Wszyscy jesteśmy artystami. Chwytliwe hasło dla każdej akcji kulturowej, chociaż tym razem sprawa jest dużo większej wagi. Los tego bloga, jego przyszłość jest w waszych rękach. W końcu, nie oszukujmy się, piszę przede wszystkim dla publiki, bo gdyby było inaczej, to blog nie wyszedłby poza obręb systemowego notatnika. Zależy mi na waszej opinii i po raz pierwszy w historii tego bloga macie możliwość się wypowiedzieć.

Przygotowałam dla was - moich czytelników ankietę i proszę każdego o rzetelne wypełnienie jej. Im was więcej, tym lepiej. Oczywiście proszę o kulturalne opinie. Wszelkie hejterskie, wulgarne i tym podobne nie będą brane pod uwagę. Tytuł obowiązuje, z resztą sami zobaczycie.
Link do ankiety

Nie bójcie się, to nie boli :) Z góry dziękuję za pomoc.

2 komentarze:

  1. Nie mam po co wypełniać. Często wchodzę na Twojego bloga, nawet teraz opublikowałaś post 10 minut temu i ja już jestem.
    Nie przestawaj blogować, bardzo lubię go czytać, mimo że różnimy się na przykład płcią, to nie jest żadna przeszkoda, lubię czytać Twoje posty i ma nadzieję, że będzie ich coraz więcej ;)
    Z niecierpliwością czekam na post tematyczny ;)
    http://chmiiellu.blogspot.com zapraszam, trochę się u mnie pozmieniało, mam nadzieję, że na lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...