czwartek, 4 września 2014

Liebster Blog Award


Dzięki wielkie za nominację. O co chodzi? Jest to forma docenienia przez innego blogera, za dobrze wykonaną robotę. Adres do mojego bloga będzie sobie spokojnie wisiał w czyimś poście w delikatny sposób napędzał mi PageRank. Dziękuję za uznanie i ogólnie ciekawa zabawa. Jednak nie podoba mi się wizja popularnego łańcuszka. Trochę jak w podstawówce, tylko że wtedy groziło się różnymi dziwnymi sankcjami. Dlatego aktualnie nie nominuję żadnego bloga, ale gdy znajdę takie do obdarowania nagrodą, to poświęcę im osobny wpis, coby rzeczywiście nominacja coś przyniosła.



Jednak nie będę taka zła i niedobra. Odpowiem na pytania dziewczyn, które mnie nominowały. Bo dostałam aż dwie nominacje. Pozwolicie, że wybiorę sobie po kilka pytań, na które odpowiem. Po części dlatego, że niektóre się powtarzają. Dziękuję jeszcze raz za uznanie. Pozdrawiam serdecznie.


Skąd pomysł na nazwę bloga?

Bardzo podoba mi się brzmienie słowa retro. Lubię kolorowe lata 50 i 60, kiedy to barwne spódnice dziewczyn wirowały i podnosiły się w rytm Jail House Rock, oczywiście ukazując halkę i pończochy. Sama jestem fanką retro, lubię czerwoną szminkę i styl tej ulotnej kobiecości. 


Czym się interesujesz?

Malarstwem, książkami, informatyką, językami obcymi, blogowaniem, teatrem, muzyką rockową, czekoladą, herbatą :)


Jak spędzasz swój wolny czas?

Staram się wykorzystywać czas jak najbardziej produktywnie. Uczę się programowania, pisania stron internetowych, języków obcych. Dużo czytam i chętnie chodzę do kina, teatru, na koncerty. Spotykam się z przyjaciółmi, czasami rysuję, piję gorącą herbatę i schłodzone wino. Dużo spaceruję, myślę i rozwijam się w każdym możliwym dla mnie kierunku. Po prostu sprawia mi to przyjemność. 

Jakie jest Twoje największe marzenie?

Pojechać w podróż dookoła świata, założyć szczęśliwą i kochającą się rodzinę. To takie proste, pospolite marzenia. Bawię się świetnie wprowadzając je powoli w życie.

Co sądzisz o aborcji?

Jestem stanowczo przeciwna. To chyba nic nowego, każdy kto mnie chociaż trochę zna i chociażby widzi profil na Fb, ten wie, że co jakiś czas wklejam materiały pro-life. Nie mamy prawa zabijać i zawsze jest jakieś wyjście z sytuacji. Każdego, kto myśli inaczej, zapraszam na spotkanie z Nickiem Vujicicem w przyszłym roku w Poznaniu. Z resztą aborcja codziennie zabija przyszłych naukowców, lekarzy, nauczycieli, wybitnych muzyków i pisarzy. 

Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?

Bawię się doskonale, będąc jej najlepszym przykładem. Chociaż wiem, że to nie wszystko. Gorące uczucia i emocje opadają, a wtedy mamy prawdziwy sprawdzian z miłości, gdzie liczy się dobra wola i praca nad sobą. Właśnie dla tej drugiej osoby. Miłość to dobrowolne umieranie dla tego drugiego, ale tak można to zacząć jednym spojrzeniem. Nie wolno jednak na tym poprzestać, bo kto się nie rozwija, ten się cofa.


Jakie książki lubisz najbardziej?

Gdybym wskazała konkretne, to wszystkim pozostałym byłoby smutno. Nie mogę do tego dopuścić. Lubię czytać i książki kupuję na kilogramy. Szkoda tylko, że nikt nie rozumie, że potrzebuję na to jeszcze jednej półki, a najlepiej całej biblioteczki. Na szczęście niedawno zakupiłam sobie czytnik E-booków i być może trochę się opanuję.

No ode mnie to tyle. Jeśli już to ja nie nominuję masowo, a znajdę sobie kilka blogowych perełek, którym zapragnę pomóc i coś o nich naskrobać. Tu słówko do tych, które mnie nominowały: Mam nadzieję, że się nie obrazicie, że trochę zmieniłam zasady. Oczywiście dziękuję jeszcze raz trzymajcie się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...